FSGS با مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی چگونه می توانم دیالیز اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

FSGS با مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی چگونه می توانم دیالیز اجتناب از

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، اما به دلیل آن هزینه های بزرگ و عوارض جانبی برخی از بیماران بیماری کلیوی می خواهید به آن اجتناب کنند. سپس هر راه که می تواند بیمار FSGS با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کمک برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟
مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به معنی چیزی است که برای بیمار FSGS؟
مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله حیاتی است، با مردم کنترل خوب می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز اما یک بار آن را کنترل را از دست داده بیمار باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. بنابراین این مرحله به معنای فرصتی برای بیمار FSGS برای جلوگیری از دیالیز.
چگونه می توان مرحله بیمار بیماری 3 کلیه دیالیز جلوگیری از؟
اگر آنها می خواهند برای کنترل این بیماری، ابتدا آنها باید یک رژیم غذایی سالم را و به شکل یک عادت زندگی سالم تحت ساخت و ساز از دکتر خود، هر دو آنها را برای محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر مفید است.
با این حال، تنها در رژیم غذایی و عادت زندگی می تواند پیشرفت این بیماری را متوقف کند بستگی دارد، به طوری که آنها نیز باید به دنبال کمک از درمان منظم.
درمان سنتی چینی "Four'One" درمان سری، که می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است. مزایای استفاده از این چهار "یک" است که مواد تشکیل دهنده فعال در آنها می تواند ضایعات را به طور مستقیم به دست، توسط تخلیه سموم از پوست، آنها می تواند کمک به درمان بیماری های کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. در مقایسه با طب غربی، آنها می توانند به این بیماری از علت زمینه ای و طبیعی تر درمان می کند.
از بالا ما می دانیم که درمان سنتی چینی "Four'One" می تواند بیمار FSGS با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کمک به جلوگیری از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS و بیماری کلیه، شما می توانید با ما از طریق تلفن تماس بگیرید و یا واتساپ به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: